4 cikk rendezése:
1. cikk / 4 Eljárás elektronikus árlejtés lebonyolítására szolgáló informatikai rendszer üzemzavara esetén
Kérdés: Internetprobléma miatt nem működött az árlejtés 2018 januárjában. Ebben az esetben mi a teendő? Vélhetően az ajánlatkérő hibázott. Milyen szabály, szabályok szerint kell az ajánlatkérőnek eljárnia?
2. cikk / 4 Ajánlatkérő kötelezettségei az elektronikus közbeszerzéssel kapcsolatban
Kérdés: Milyen kötelezettségeik vannak most az ajánlatkérőknek abból a szempontból, hogy az elektronikus közbeszerzés még nem kötelező, de az EKR már működik? Kötelező eljárást is indítani, vagy elegendő regisztrálni, és majd később megindítani az eljárást?
3. cikk / 4 Elektronikus kommunikáció a közbeszerzésben
Kérdés: Az eredményhirdetés szabályainak módosulása jelentheti-e azt, hogy például egy kérdés-válasz folyamatot is le lehet bonyolítani e-mailen? Elfogadott-e a Kbt.-ben az elektronikus levél útján való kommunikáció?
4. cikk / 4 Hiányokkal olvasható ajánlat elektronikus eljárásban
Kérdés: Elektronikus ajánlattétel alkalmával nem olvasható az ajánlat bizonyos része. "Hiánypótoltatom", de ha ez például az ár volt, honnan tudom, hogy nem módosította-e azt esetlegesen az ajánlatkérő, hiszen nem volt olvasható?