8 cikk rendezése:
1. cikk / 8 Termékminta megőrzésének kötelezettsége
Kérdés: A termékmintákat meddig kötelező megőrizni?
2. cikk / 8 Dokumentáció megőrzésének kötelezettsége
Kérdés: Van-e arra előírás, hogy a dokumentációt – nyertességünk esetén – meddig kell megőriznünk?
3. cikk / 8 Ajánlat visszakérése vesztes tender esetén
Kérdés: Nem nyertünk a tenderen, és vissza szeretnénk kérni az ajánlatot. Megtehetjük?
4. cikk / 8 Ajánlat mint irat
Kérdés: Mely ajánlat minősül iratnak?
5. cikk / 8 Érvénytelen ajánlat mint irat
Kérdés: Mit jelent az a kiírásban, hogy amennyiben az ajánlat érvénytelen, az mégis "irat"-nak minősül?
6. cikk / 8 Kiegészítő tájékoztatás "besorolása"
Kérdés: Az ajánlati felhíváshoz adott útmutatóban olvastuk, hogy a kiegészítő tájékoztatás az adott közbeszerzési eljárás dokumentációjának részévé válik. Hol szabályozza ezt a Kbt.? Az ajánlattevőnek azt csatolnia kell az ajánlatában, vagy csak meg kell őriznie? Ha csatolni kell, milyen jogszabályi előírás alapján, illetve mi ennek a kötelezettségnek az indoka?
7. cikk / 8 Ajánlatkérői kötelezettségek elektronikus eljárásban
Kérdés: Tudomásuk szerint az idei évtől új rendelet szabályozza az elektronikus közbeszerzést. Melyik ez a szabály, és előír-e az ajánlatkérők vonatkozásában – az eljárásforma jellegére tekintettel – a Kbt.-ben szabályozottakhoz képest többletkötelezettségeket?
8. cikk / 8 Iratok visszakérésének lehetősége
Kérdés: Eredeti tanúsítványt, igazolást a pályázat elbírálása után vissza lehet-e kérni? Ha nem, akkor kérhető-e az ajánlatkérőtől az adott iratról hiteles másolat? Ehhez kapcsolódóan kérdezzük, hogy az ajánlatkérőnek meg kell-e őriznie a pályázati anyagokat, és ha igen, meddig?