Értékelési szempontokra vonatkozó szabályok az új Kbt.-ben

Kérdés: A 2015. november 1-jétől hatályba lépő Kbt.-szabályok hoznak-e változást az ajánlatok értékelési szempontjai vonatkozásában?
Részlet a válaszából: […] ...környezetvédelmi és innovatív tulajdonságok, forgalmazási feltételek, vevőszolgálat és műszaki segítségnyújtás, pótalkatrészek biztosítása, készletbiztonság, a teljesítés időpontja, időszaka;– a szerződés teljesítésében részt vevő személyi...[…]
Tovább a válaszhoz Válaszadás: 2015. november 11.

Végleges árajánlat benyújtása tárgyalásos eljárásban

Kérdés: Tárgyalásos eljárásban van-e arra lehetősége az ajánlattevőnek, hogy írásos végleges ajánlatot nyújtson be annak ellenére, hogy az ajánlatkérő ezt nem kérte és nem tette lehetővé? Az ajánlatkérőnek el kell-e ezt fogadnia, különösen akkor, ha négy ajánlattevővel külön-külön folytatja le a tárgyalásokat?
Részlet a válaszából: […] ...vevő ajánlattevőnek e szerint kell megtennie ajánlatát. Nincs lehetősége arra, hogy egyedi benyújtási lehetőséget kérjen, mert ennek biztosítása sértené a verseny tisztaságának és az esélyegyenlőségnek az alapelvét, emiatt az ajánlatkérő nem is engedheti meg ezt...[…]
Tovább a válaszhoz Válaszadás: 2014. január 8.

Üzemeltetési költség értékelése tervezési-építési tevékenységnél

Kérdés: Tervezési, illetve építési tevékenységre vonatkozó közbeszerzési eljárás esetén lehet-e értékelési szempont a későbbi üzemeltetési költség?
Részlet a válaszából: […] ...tulajdonságok, működési költségek,gazdaságosság-költséghatékonyság, vevőszolgálat és műszaki segítségnyújtás,pótalkatrészek biztosítása, készletbiztonság, a teljesítés időpontja,időszaka);– a részszempontok nem eredményezhetik ugyanazon ajánlatitartalmi...[…]
Tovább a válaszhoz Válaszadás: 2008. május 13.

Bírálati szempont és alkalmassági kritérium elkülönítése

Kérdés: Mi a különbség a bírálati szempontok és az alkalmassági kritériumok között? A felhívásban ezek elkülönítésére milyen megfogalmazást ajánlanak?
Részlet a válaszából: […] ...tulajdonságok, működési költségek,gazdaságosság-költséghatékonyság, vevőszolgálat és műszaki segítségnyújtás,pótalkatrészek biztosítása, készletbiztonság, a teljesítés időpontja,időszaka);– a részszempontok nem eredményezhetik ugyanazon ajánlatitartalmi...[…]
Tovább a válaszhoz Válaszadás: 2007. október 29.