Elektronikus dokumentumok aláírásának szabályai

Kérdés: Ha elektronikusan teszek fel kiegészítő tájékoztatáskérést, akkor azt is alá kell írni elektronikusan? Kinek kell aláírnia? A cégjegyzésre jogosultnak, vagy elég, ha az egyik kolléga elektronikus aláírásával írjuk alá az aláírt és beszkennelt dokumentumot? Esetleg a küldött e-mailt kell csak aláírni? Kérdésünk továbbá, hogy mi az az időbélyeg? Kell-e ezt használni?
Részlet a válaszából: […] ...az ajánlatkérő lehetővé teszi a Kbt. 41. §-ának (3) bekezdése szerint az elektronikus kommunikációt, akkor ezt valóban a Kbt. 41. § (2) bekezdésének c) pontja szerint is meg lehet tenni. Az elektronikus úton történő kommunikáció feltétele, hogy az ajánlattevő...[…]
Tovább a válaszhoz Válaszadás: 2017. június 14.

Dokumentáció és ajánlat átvétele

Kérdés: Van-e arra előírás, hogy az ajánlatkérő a dokumentáció és az ajánlatok átvételét naponta milyen időintervallumban köteles biztosítani? Elfogadható-e az a megoldás, ha erre munkanapokon csak 10-12 óra között biztosít lehetőséget?
Részlet a válaszából: […] ...a dokumentáció általános rendelkezésre állását írja elő a jogszabály az ajánlattételi határidő lejártáig bezárólag. A nem elektronikusan elérhetővé tett dokumentáció esetében további kisegítő előírás is rendelkezésünkre áll. A törvény 50....[…]
Tovább a válaszhoz Válaszadás: 2015. október 14.

Kizáró okokkal kapcsolatos változások

Kérdés: Változtak-e a kizáró okokkal kapcsolatos előírások?
Részlet a válaszából: […] ...minősítettajánlattevők 13. § (2) bekezdése szerinti jegyzékén való szereplés tényét,illetőleg – a minősített ajánlattevők nem elektronikus, hivatalos jegyzékénszereplő ajánlattevő tekintetében – a jegyzék szerinti igazolást.A közbeszerzés értékének...[…]
Tovább a válaszhoz Válaszadás: 2010. október 11.