Eljárási dokumentumok javítása

Kérdés: Az ajánlatkérő vélhetően módosította az eljárási dokumentumot, ami a mentés időpontjából nem derül ki, de összehasonlítva a korábban feltöltött anyagot, van benne eltérés. Nem sok, de néhány hiba ki van javítva, és már a nyilatkozatokban is helyesen szerepel néhány adat. Egyáltalán van lehetősége az ajánlatkérőnek ebben a formában javítani az eljárási dokumentumokat? Nem kellene szólnia legalább, hogy javított rajta? Hogyan tudom igazolni, hogy én látom az eltérést a korábbihoz képest?
Részlet a válaszából: […] ...ha és amennyiben az eredeti dokumentumokon és a későbbiekben feltöltött eljárási dokumentumokon szerepelne az ajánlatkérő saját elektronikus aláírása. Mivel az elektronikus aláírás egyrészt az ajánlatkérőhöz köthető, másrészt igazolja, hogy a...[…]
Tovább a válaszhoz Válaszadás: 2017. december 13.

Kérelem megküldése postai úton

Kérdés: Az ajánlatkérő kizárhatja-e azt, hogy a kiegészítő tájékoztatás iránti kérelmemet postán adjam fel?
Részlet a válaszából: […] ...– nem követelhető meg az ajánlattevőktől.A (2) bekezdés c) pontja szerint nyilatkozat benyújtható legalább fokozott biztonságú elektronikus aláírással ellátott, vagy a külön, e törvény felhatalmazása alapján alkotott jogszabály szerinti...[…]
Tovább a válaszhoz Válaszadás: 2015. április 15.

Kizáró okokkal kapcsolatos változások

Kérdés: Változtak-e a kizáró okokkal kapcsolatos előírások?
Részlet a válaszából: […] ...Ezzel ugyan az ajánlatkérő nem tudja bizonyítani, hogypontosan mit látott, ehhez legalább fokozott biztonságú elektronikus aláírássalkell, hogy az adott dokumentum el legyen látva, és az adott hatóság kell hogykiállítsa azt, de erre a...[…]
Tovább a válaszhoz Válaszadás: 2010. október 11.