Elektronikus dokumentumok aláírásának szabályai

Kérdés: Ha elektronikusan teszek fel kiegészítő tájékoztatáskérést, akkor azt is alá kell írni elektronikusan? Kinek kell aláírnia? A cégjegyzésre jogosultnak, vagy elég, ha az egyik kolléga elektronikus aláírásával írjuk alá az aláírt és beszkennelt dokumentumot? Esetleg a küldött e-mailt kell csak aláírni? Kérdésünk továbbá, hogy mi az az időbélyeg? Kell-e ezt használni?
Részlet a válaszából: […] ...dokumentumot beszkennelni és más által aláíratni. Valójában a fizikai aláírásra nincs szükség, az elektronikus aláírást létrehozó eszköz a cégjegyzésre jogosult nevére kell, hogy szóljon. Ezzel aláírva a kiegészítő tájékoztatáskérés a követelményeknek...[…]
Tovább a válaszhoz Válaszadás: 2017. június 14.

E-mailen történő kommunikáció kizárása kiegészítő tájékoztatásnál

Kérdés: Az ajánlatkérő a kiegészítő tájékoztatás iránti igényt levélben vagy telefaxon kéri. Jogszerű az e-mail általi kommunikáció kizárása?
Részlet a válaszából: […] ...árlejtés során különösen a következőket köteles biztosítani:– a kapcsolattartás az ajánlatkérő által választott elektronikus eszközei nem eredményezhetik az ajánlattevők megkülönböztetését, nem korlátozhatják a gazdasági szereplők hozzáférését...[…]
Tovább a válaszhoz Válaszadás: 2014. június 18.

Kiegészítő tájékoztatás iránti kérelem megküldésének módja

Kérdés: A kiegészítő tájékoztatás iránti kérelmet elegendő e-mailen megküldeni?
Részlet a válaszából: […] ...árlejtés során különösen a következőket köteles biztosítani:– a kapcsolattartás ajánlatkérő által választott elektronikus eszközei nem eredményezhetik az ajánlattevők megkülönböztetését, nem korlátozhatják a gazdasági szereplők hozzáférését...[…]
Tovább a válaszhoz Válaszadás: 2013. október 24.