Újonnan alakult, átalakult cég igazolásai, alkalmassága

Kérdés: Építési beruházásra irányuló közbeszerzésnél cégünk – mint ajánlatkérő – a megelőző évekre vonatkozóan előírt pénzügyi (gazdasági) és műszaki (szakmai) alkalmassági feltételeket. Ezzel kapcsolatos kérdéseink: Hogyan teljesítheti a feltételeket egy tárgyévben (2009-ben) alakult ajánlattevő? Milyen igazolásokat kell bizonyításul benyújtani egy olyan ajánlattevőnek (gazdasági társaságnak), aki nemrég szétválással jött létre, és az igazolások benyújtásakor fel kívánja használni a szétválás előtti gazdasági társaság referenciáit?
Részlet a válaszából: […] ...nem a Kbt.,hanem a szétválás során a felek megállapodása, illetve – szükség esetén a Gt.szétválásra vonatkozó rendelkezései szerinti iratok – nyújtanak, nyújthatnaksegítséget. A szétválás során meg kell egyezniük a referenciák használatának...[…]
Tovább a válaszhoz Válaszadás: 2009. szeptember 7.
Kapcsolódó címkék:  

Ajánlatkérők feladatai a közbeszerzési eljárásban

Kérdés: Melyek a Kbt. szerinti főbb – általános – teendők az ajánlatkérői oldalon a közbeszerzési eljárásban az eljárás megindítása és a szerződés megkötése közötti időszakban?
Részlet a válaszából: […] ...terjedően – írásban kell dokumentálnia a Kbt. 7. §-ának (1) bekezdése értelmében, és az ennek kapcsán keletkezett valamennyi iratot a közbeszerzési eljárást követő öt évig meg is kell őriznie.Az előkészítést követően kell az ajánlatkérőnek az...[…]
Tovább a válaszhoz Válaszadás: 2004. július 26.
Kapcsolódó címke: