Hivatalos (hatósági) igazolások érvényességi ideje

Kérdés: A közbeszerzési törvény által előírt hivatalos igazolások (VPOP, APEH, banki, munkaügyi főfelügyelőség, önkormányzat) milyen időtartamig érvényesek? Időtartamtól függően elég-e a közjegyző által hitelesített igazolást a pályázatra becsatolni?
Részlet a válaszából: […] A kérdés első részére vonatkozóan utalunk arra, hogy a Kbt.jelenleg csak a munkaügyi igazolás érvényességére tartalmaz rendelkezést 63.§-ának (5) bekezdésében, amely szerint az Országos Munkabiztonsági és MunkaügyiFelügyelőség, illetve a Magyar Bányászati Hivatal...[…]
Tovább a válaszhoz Válaszadás: 2006. július 3.
Kapcsolódó címkék:  

Igazolásnak minősülő dokumentumok a közbeszerzési eljárásban

Kérdés: A Kbt. előírása szerint az igazolásokat eredetiben vagy hiteles másolatban kell benyújtani. E vonatkozásban igazolásnak kell-e tekinteni például egy szakmai önéletrajzot, képesítést igazoló diplomát, létszámról szóló kimutatást, egy ISO-tanúsítványt, az éves beszámolókat, az áru minőségtanúsítványait? (Ha igen, akkor ez jelentős költségeket, munkát jelent minden pályázónak, értelmetlenül.) Nem lehetne-e ajánlásként kiadni, hogy pontosan mit lehet kérni eredetiben és mit nem, illetve azt, hogy egyes dokumentumokat elegendő legyen a nyertesnek a szerződéskötés előtt eredetiben bemutatni, és a pályázatban ezek esetében a másolat is megfelel?
Részlet a válaszából: […] Amennyiben az ajánlati felhívásban szerepel igazolásnakszámít:– a szakmai önéletrajz, – a képesítést igazoló okirat, – az ISO tanúsítvány, – az éves beszámoló, – az áru minőségtanúsítványa. Az igazolásokat a Kbt. 20. §-ának (3) bekezdése szerinteredetiben...[…]
Tovább a válaszhoz Válaszadás: 2005. január 10.
Kapcsolódó címkék: