Elektronikus dokumentumok aláírásának szabályai

Kérdés: Ha elektronikusan teszek fel kiegészítő tájékoztatáskérést, akkor azt is alá kell írni elektronikusan? Kinek kell aláírnia? A cégjegyzésre jogosultnak, vagy elég, ha az egyik kolléga elektronikus aláírásával írjuk alá az aláírt és beszkennelt dokumentumot? Esetleg a küldött e-mailt kell csak aláírni? Kérdésünk továbbá, hogy mi az az időbélyeg? Kell-e ezt használni?
Részlet a válaszából: […] ...az e-mailt is – melyben a csatolmányt elküldik – alá lehet írni, de tekintettel az egyes levelezőrendszerek közötti különbségekre, továbbá arra, hogy a megérkezett e-mailt a másik fél nehezen tudja archiválni a közbeszerzési dokumentumok között, továbbá...[…]
Tovább a válaszhoz Válaszadás: 2017. június 14.

Dokumentáció kezelésének ellenőrzése "nemzetbiztonsági" tárgyú beszerzéseknél

Kérdés: A 218/2011. kormányrendelet szerinti eljárásban ellenőrizheti-e az ajánlatkérő, hogy a dokumentációt a rendeletben foglaltaknak megfelelően kezelik-e az ajánlattevők?
Részlet a válaszából: […] ...volt, hiszen annak ellenére, hogy az iratokat megkapta az ajánlattevő, sokszorosíthatta, mégis vissza kellett azt adnia, sőt ehhez a jegyzékről történő felfüggesztés és kizáró ok hatálya alá tartozás is társult. Ennek értelmében tehát az ajánlatkérő "visszakéri"...[…]
Tovább a válaszhoz Válaszadás: 2015. január 14.