Meghatalmazás kezelése közbeszerzési eljárásokban

Kérdés: Hogyan jár el helyesen az ajánlattevő a meghatalmazással kapcsolatban? Papíralapon kap egy meghatalmazást a cégvezetőtől, melyet két tanúval aláírnak, és csatolja mellé a meghatalmazó és a meghatalmazott aláírási címpéldányát, és ezt csatolja az iratanyaghoz, vagy a meghatalmazást mind a meghatalmazó, mind a meghatalmazott elektronikus aláírással aláírja, és csak ezt a meghatalmazást csatolja az eljárás iratanyagához? Melyik megoldással van kevesebb probléma az EKR-eljárás során, illetve melyik forma szabályos a jogszabály szerint?
Részlet a válaszából: […] ...során a közbeszerzésben az EKR előtti időszakban szükség volt magára a meghatalmazásra és a cégkivonatban szereplő meghatalmazó(k) aláírási címpéldányára is, amely egyben igazolta, hogy a megfelelő meghatalmazó adott jogot a képviseletre a meghatalmazottnak...[…]
Tovább a válaszhoz Válaszadás: 2018. október 10.
Kapcsolódó címkék:    

Az aláírási címpéldány lényege

Kérdés: Az ajánlatkérő a kiírásban megköveteli a 30 napnál nem régebbi aláírási címpéldányt. Milyen alapon teszi ezt, illetve "határidős" okirat-e a címpéldány?
Részlet a válaszából: […] ...aláírási címpéldány a társasági szerződés kötelezőmelléklete. A cégjegyzésre, ezen belül az aláírási címpéldányravonatkozó előírásokat a Ctv. 8-9. §-ában találjuk meg. Ezek a rendelkezések akövetkezők.A cég szervezeti képviseletére...[…]
Tovább a válaszhoz Válaszadás: 2008. április 21.
Kapcsolódó címke: