Meghatalmazás kezelése közbeszerzési eljárásokban

Kérdés: Hogyan jár el helyesen az ajánlattevő a meghatalmazással kapcsolatban? Papíralapon kap egy meghatalmazást a cégvezetőtől, melyet két tanúval aláírnak, és csatolja mellé a meghatalmazó és a meghatalmazott aláírási címpéldányát, és ezt csatolja az iratanyaghoz, vagy a meghatalmazást mind a meghatalmazó, mind a meghatalmazott elektronikus aláírással aláírja, és csak ezt a meghatalmazást csatolja az eljárás iratanyagához? Melyik megoldással van kevesebb probléma az EKR-eljárás során, illetve melyik forma szabályos a jogszabály szerint?
Részlet a válaszából: […] ...Erre külön utal a kormányrendelet 10. §-ának (3) bekezdése, mely szerint még ha jogszabály előírja a közjegyző általi hitelesítést, akkor sem szükséges annak eredeti formában történő benyújtása, hanem egyszerű elektronikus másolatként is benyújtható...[…]
Tovább a válaszhoz Válaszadás: 2018. október 10.
Kapcsolódó címkék:    

EKR-be feltöltött dokumentumok elektronikus aláírásának szükségessége

Kérdés: Szükséges-e az EKR-be feltöltött dokumentumokat elektronikus aláírással ellátni, vagy tekinthetjük úgy, hogy az EKR a vonatkozó jogszabály szerint biztosítja a feltöltött dokumentum megváltoztathatatlanságát, így az elektronikus aláírás használata okafogyottá válik?
Részlet a válaszából: […] ...benyújtása mellett a dokumentum elektronikus verziójának elektronikusan aláírt nyilatkozatát a közjegyző vagy a kamara lássa el további hitelesítéssel elektronikusan. Ez utóbbi gyakorlatilag azt jelenti, hogy dupla elektronikus aláírás kerül a fájlra, melynek...[…]
Tovább a válaszhoz Válaszadás: 2018. június 20.
Kapcsolódó címkék: