Elektronikus dokumentumok aláírásának szabályai

Kérdés: Ha elektronikusan teszek fel kiegészítő tájékoztatáskérést, akkor azt is alá kell írni elektronikusan? Kinek kell aláírnia? A cégjegyzésre jogosultnak, vagy elég, ha az egyik kolléga elektronikus aláírásával írjuk alá az aláírt és beszkennelt dokumentumot? Esetleg a küldött e-mailt kell csak aláírni? Kérdésünk továbbá, hogy mi az az időbélyeg? Kell-e ezt használni?
Részlet a válaszából: […] ...azt aláírta az érintett, egyrészt jogosult volt azt aláírni, mint cégjegyzésre jogosult, másrészt pedig például a hiánypótlási vagy ajánlattételi határidő lejártát megelőzően történt az aláírás. Nem azt igazolja tehát, hogy mikor küldték el az adott fájlt,...[…]
Tovább a válaszhoz Válaszadás: 2017. június 14.

Elektronikus árlejtés több szakaszban

Kérdés: Lehetőség van-e arra, hogy az ajánlatkérő több szakaszban bonyolítsa le az elektronikus árlejtést?
Részlet a válaszából: […] ...adatokat fel kell töltenie az elektronikus árlejtést támogatóinformatikai rendszerbe – a)-g) pontok.Az értesítés tartalmazhatja azt az ajánlattételi határidőtmegelőző időtartamot, amelyen belül érkező ajánlat esetében az ajánlatmegtételének időpontjában...[…]
Tovább a válaszhoz Válaszadás: 2011. július 18.
Kapcsolódó címke: