Elektronikus dokumentumok aláírásának szabályai

Kérdés: Ha elektronikusan teszek fel kiegészítő tájékoztatáskérést, akkor azt is alá kell írni elektronikusan? Kinek kell aláírnia? A cégjegyzésre jogosultnak, vagy elég, ha az egyik kolléga elektronikus aláírásával írjuk alá az aláírt és beszkennelt dokumentumot? Esetleg a küldött e-mailt kell csak aláírni? Kérdésünk továbbá, hogy mi az az időbélyeg? Kell-e ezt használni?
Részlet a válaszából: […] ...alá az elektronikus dokumentumot. Alkalmazása minden esetben javasolt az elektronikus aláírás mellett, melyet a jogorvoslati fórum is köteles elektronikus formában...[…]
Tovább a válaszhoz Válaszadás: 2017. június 14.

Kommunikáció formája, kötöttsége közbeszerzési eljárásban

Kérdés: Ha e-mailben kérek kiegészítő tájékoztatást, arra e-mailben válaszol az ajánlatkérő, avagy megteheti, hogy telefaxon küldi meg a választ?
Részlet a válaszából: […] ...azonban érdemes utalni arra a problémára, ami a hazai gyakorlatban általában felmerül. Nevezetesen, hogy valójában nem elektronikus formában lebonyolított eljárásról beszélünk, hanem elektronikus levelek küldéséről.Mivel ebben az esetben is...[…]
Tovább a válaszhoz Válaszadás: 2015. szeptember 9.