Elektronikus dokumentumok aláírásának szabályai

Kérdés: Ha elektronikusan teszek fel kiegészítő tájékoztatáskérést, akkor azt is alá kell írni elektronikusan? Kinek kell aláírnia? A cégjegyzésre jogosultnak, vagy elég, ha az egyik kolléga elektronikus aláírásával írjuk alá az aláírt és beszkennelt dokumentumot? Esetleg a küldött e-mailt kell csak aláírni? Kérdésünk továbbá, hogy mi az az időbélyeg? Kell-e ezt használni?
Részlet a válaszából: […] ...hanem azt, hogy mikor írták alá az elektronikus dokumentumot. Alkalmazása minden esetben javasolt az elektronikus aláírás mellett, melyet a jogorvoslati fórum is köteles elektronikus formában...[…]
Tovább a válaszhoz Válaszadás: 2017. június 14.

Az aláírási címpéldány lényege

Kérdés: Az ajánlatkérő a kiírásban megköveteli a 30 napnál nem régebbi aláírási címpéldányt. Milyen alapon teszi ezt, illetve "határidős" okirat-e a címpéldány?
Részlet a válaszából: […] ...Mindezekellenére javasoljuk, hogy ha az ajánlatkérő "határidős" címpéldányt kér,csatolják azt a pályázók, mert egyszerűbb, mint jogorvoslattal élni a kiírássalkapcsolatban. Bár e körben – véleményünk szerint – elengedhetetlen lenne azegységes, jogszabály...[…]
Tovább a válaszhoz Válaszadás: 2008. április 21.
Kapcsolódó címke: