Meghatalmazás kezelése közbeszerzési eljárásokban

Kérdés: Hogyan jár el helyesen az ajánlattevő a meghatalmazással kapcsolatban? Papíralapon kap egy meghatalmazást a cégvezetőtől, melyet két tanúval aláírnak, és csatolja mellé a meghatalmazó és a meghatalmazott aláírási címpéldányát, és ezt csatolja az iratanyaghoz, vagy a meghatalmazást mind a meghatalmazó, mind a meghatalmazott elektronikus aláírással aláírja, és csak ezt a meghatalmazást csatolja az eljárás iratanyagához? Melyik megoldással van kevesebb probléma az EKR-eljárás során, illetve melyik forma szabályos a jogszabály szerint?
Részlet a válaszából: […] ...foglalt eset kivételével – nem követelheti meg elektronikus aláírás alkalmazását.Felmerül, hogy az aláírási címpéldányt, melyet közjegyző hitelesít, miért nem elektronikusan aláírt formában kell feltölteni az EKR-be. Ennek az az oka, hogy magát az...[…]
Tovább a válaszhoz Válaszadás: 2018. október 10.
Kapcsolódó címkék:    

Az aláírási címpéldány lényege

Kérdés: Az ajánlatkérő a kiírásban megköveteli a 30 napnál nem régebbi aláírási címpéldányt. Milyen alapon teszi ezt, illetve "határidős" okirat-e a címpéldány?
Részlet a válaszából: […] ...a cégjegyzésre jogosultnak a cég nevében olyan módon,illetve formában kell aláírnia, ahogyan azt a hiteles cégaláírási nyilatkozat(a közjegyzői aláírás-hitelesítéssel ellátott címpéldány), illetve az ügyvédáltal ellenjegyzett aláírásminta tartalmazza...[…]
Tovább a válaszhoz Válaszadás: 2008. április 21.
Kapcsolódó címke: