Elektronikus dokumentumok aláírásának szabályai

Kérdés: Ha elektronikusan teszek fel kiegészítő tájékoztatáskérést, akkor azt is alá kell írni elektronikusan? Kinek kell aláírnia? A cégjegyzésre jogosultnak, vagy elég, ha az egyik kolléga elektronikus aláírásával írjuk alá az aláírt és beszkennelt dokumentumot? Esetleg a küldött e-mailt kell csak aláírni? Kérdésünk továbbá, hogy mi az az időbélyeg? Kell-e ezt használni?
Részlet a válaszából: […] ...41. §-ának (1) bekezdése szerint az ajánlatkérő és a gazdasági szereplők között a közbeszerzési eljárással kapcsolatos minden nyilatkozattétel – ha e törvényből más nem következik – írásban történik.A (2) bekezdésben foglaltak alapján az...[…]
Tovább a válaszhoz Válaszadás: 2017. június 14.

Az aláírási címpéldány lényege

Kérdés: Az ajánlatkérő a kiírásban megköveteli a 30 napnál nem régebbi aláírási címpéldányt. Milyen alapon teszi ezt, illetve "határidős" okirat-e a címpéldány?
Részlet a válaszából: […] ...csatolták, a cégjegyzésre jogosultnak a cég nevében olyan módon,illetve formában kell aláírnia, ahogyan azt a hiteles cégaláírási nyilatkozat(a közjegyzői aláírás-hitelesítéssel ellátott címpéldány), illetve az ügyvédáltal ellenjegyzett aláírásminta...[…]
Tovább a válaszhoz Válaszadás: 2008. április 21.
Kapcsolódó címke: