128 cikk rendezése:
71. cikk / 128 Kizárólagos jog, hirdetmény nélküli eljárás
Kérdés: Ha tovább szeretném terveztetni a beszerzés tárgyát az eredeti tervezővel, a kizárólagos jog miatt egyértelmű-e a hirdetmény nélküli eljárás, azaz van-e jogom indítani, vagy nem érdemes megpróbálni?
72. cikk / 128 Összeférhetetlenség azonos profil alapján
Kérdés: Indulhat-e kórházunk egy másik kórház által kiírt gyógyszertenderen?
73. cikk / 128 Kizárás az eljárásból a megajánlott termék származása alapján
Kérdés: Kizárhatom-e a kínai ajánlattevőt az eljárásból, vagy ha az ajánlattevő kínai terméket ajánl?
74. cikk / 128 Autóbusszal végzett menetrend szerinti szolgáltatás kiszervezése
Kérdés: Mivel a régi autóbusztörvény már nincs hatályban, a Kbt. kivételi köre már nem érvényesül az autóbusszal végzett menetrend szerinti szolgáltatás kiszervezésére?
75. cikk / 128 Referenciaigazolás hitelességének ellenőrzése
Kérdés: Leellenőrizhető a referenciaigazolás valóságtartalma közbeszerzés-köteles teljesítés alapján kiadott referencia esetén? Ha nem volt közbeszerzés-köteles a teljesítés, de tudjuk, hogy a referenciaigazolás tartalma valótlan, mit tehetünk?
76. cikk / 128 Összeférhetetlenség az új szabályozásban
Kérdés: Úgy tudjuk, hogy enyhültek az összeférhetetlenségi szabályok. Ez valóban így van? (Ajánlatkérőként tesszük fel a kérdést.)
77. cikk / 128 Jogorvoslati szabályok változása
Kérdés: A jövő évtől lesz-e lényegesebb változás a jogorvoslat szabályozásában?
78. cikk / 128 Összeférhetetlenség értelmezése
Kérdés: Bizonytalan vagyok abban, hogy pontosan mit is jelent az összeférhetetlenség szabálya. Arra szeretnék választ kapni, hogy pontosan kik azok, akik az összeférhetetlenség miatt ki vannak zárva az ajánlatadás lehetőségéből? Szeretnék erről egy kis magyarázatot, hogyan kell ezt értelmezni?
79. cikk / 128 DB vizsgálatának terjedelme
Kérdés: Kiterjesztheti-e az eljáró tanács a vizsgálatot más kérdésekre is a jogorvoslati eljárás során?
80. cikk / 128 Egyoldalú bírálati szempont alkalmazása
Kérdés: Az a tapasztalatunk, hogy az utóbbi időszakban a bírálati szempont szinte kizárólag a legalacsonyabb ellenszolgáltatást jelenti. Ez azonban sok esetben ellátási nehézségeket, nem megfelelő színvonalú szolgáltatást eredményez. Mit lehet ez ellen a gyakorlat ellen tenni? Van-e olyan KT-állásfoglalás, amely szabályozza ezt a kérdést?
