Elektronikus dokumentumok aláírásának szabályai

Kérdés: Ha elektronikusan teszek fel kiegészítő tájékoztatáskérést, akkor azt is alá kell írni elektronikusan? Kinek kell aláírnia? A cégjegyzésre jogosultnak, vagy elég, ha az egyik kolléga elektronikus aláírásával írjuk alá az aláírt és beszkennelt dokumentumot? Esetleg a küldött e-mailt kell csak aláírni? Kérdésünk továbbá, hogy mi az az időbélyeg? Kell-e ezt használni?
Részlet a válaszából: […] ...az e-mailt is – melyben a csatolmányt elküldik – alá lehet írni, de tekintettel az egyes levelezőrendszerek közötti különbségekre, továbbá arra, hogy a megérkezett e-mailt a másik fél nehezen tudja archiválni a közbeszerzési dokumentumok között, továbbá...[…]
Tovább a válaszhoz Válaszadás: 2017. június 14.

Elektronikusan megküldött cégkivonat jellege

Kérdés: Az Igazságügyi és Rendészeti Minisztérium Céginformációs és Elektronikus Cégeljárásban Közreműködő Szolgálat rendszeréből a Microsec adattovábbító szolgáltató által elektronikusan megküldött Cégkivonat egyszerűsített nyílt közbeszerzési pályázathoz egyszerű másolatként vagy eredetiként is becsatolható-e?
Részlet a válaszából: […] ...céginformációt a cég– cégjegyzékbenszereplő egyes fennálló vagy törölt adatairól, a cégjegyzékben szereplőjogokról, illetve tényekről (a továbbiakban együtt: adat) cégbizonyítványformájában, ideértve azt az esetet is, amikor a cég elnevezésének,székhelyének...[…]
Tovább a válaszhoz Válaszadás: 2007. január 29.
Kapcsolódó címkék: