Elektronikus dokumentumok aláírásának szabályai

Kérdés: Ha elektronikusan teszek fel kiegészítő tájékoztatáskérést, akkor azt is alá kell írni elektronikusan? Kinek kell aláírnia? A cégjegyzésre jogosultnak, vagy elég, ha az egyik kolléga elektronikus aláírásával írjuk alá az aláírt és beszkennelt dokumentumot? Esetleg a küldött e-mailt kell csak aláírni? Kérdésünk továbbá, hogy mi az az időbélyeg? Kell-e ezt használni?
Részlet a válaszából: […] ...úton történő kommunikáció feltétele, hogy az ajánlattevő a kiegészítő tájékoztatáskérést legalább fokozott biztonságú elektronikus aláírással lássa el. Ez egyben azt is jelenti, hogy a letagadhatatlanság és megváltoztathatatlanság feltételét is...[…]
Tovább a válaszhoz Válaszadás: 2017. június 14.

Dokumentáció ellenértékének visszatéríthetősége szerződés azonnali felmondása esetén

Kérdés: Egy dokumentációban az alábbi hivatkozásra leltünk: "Amennyiben a Központi Szolgáltatási Főigazgatóság a 168/2004. (V. 25.) Korm. rendelet alapján a kiemelt termékek tárgyában megköti a keretszerződést vagy keretmegállapodást, Ajánlatkérő fenntartja a jogot, hogy jelen szerződés 2. részteljesítésre vonatkozó részét azonnali hatállyal felmondja. Ajánlatkérő központi költségvetési szerv, így a központosított közbeszerzés hatálya alá tartozik, és a keretszerződés hatálybalépésével kezdődően alkalmazási kötelezettsége van." Ez így jogszerű-e? Mit lehet tenni, hogy a dokumentáció árát visszakapjuk?
Részlet a válaszából: […] ...közigazgatáshoz kapcsolódó szolgáltatások,eszközök– Elektronikusaláírás-létrehozó hardver- és szoftvereszközök– Elektronikus aláírás használatához kapcsolódószolgáltatásokIrodabútorok– Irodai asztalok– Irodai szekrények,...[…]
Tovább a válaszhoz Válaszadás: 2007. március 12.
Kapcsolódó címkék: