Meghatalmazás kezelése közbeszerzési eljárásokban

Kérdés: Hogyan jár el helyesen az ajánlattevő a meghatalmazással kapcsolatban? Papíralapon kap egy meghatalmazást a cégvezetőtől, melyet két tanúval aláírnak, és csatolja mellé a meghatalmazó és a meghatalmazott aláírási címpéldányát, és ezt csatolja az iratanyaghoz, vagy a meghatalmazást mind a meghatalmazó, mind a meghatalmazott elektronikus aláírással aláírja, és csak ezt a meghatalmazást csatolja az eljárás iratanyagához? Melyik megoldással van kevesebb probléma az EKR-eljárás során, illetve melyik forma szabályos a jogszabály szerint?
Részlet a válaszából: […] ...aláírási címpéldányt a közjegyző beszkenneli, és elektronikus aláírásával ellátja. Ezzel igazolja, hogy az aláírási címpéldány elektronikus formában is megegyezik a papíralapúval. Ez a forma az aláírási címpéldány hiteles elektronikus másolatát jelenti. Ezt...[…]
Tovább a válaszhoz Válaszadás: 2018. október 10.
Kapcsolódó címkék:    

Cégjogi szabályok alkalmazása a közbeszerzésben

Kérdés: Az egyéni vállalkozónak nincs aláírási címpéldánya. Miért kell arról rendelkezni a dokumentációban, hogy nem kell csatolnia az aláírási címpéldányt? Ehhez kapcsolódva nem lenne elvárható az ajánlatkérőktől az egységes gyakorlat a hatályos cégjogi előírások területén? Például elektronikus dokumentumok "kezelése", annak másolata tekintetében?
Részlet a válaszából: […] ...érdemes elmélyedniük az informatikai jogalapjaiban. Az elektronikus dokumentum akárhányszor másolható, annaktulajdonságai megmaradnak, igaz, elektronikus formában. Azaz akár érthető ígyis az ajánlatkérő előírása, melynek során nem tett különbséget...[…]
Tovább a válaszhoz Válaszadás: 2010. március 16.
Kapcsolódó címkék: