Elektronikus dokumentumok aláírásának szabályai

Kérdés: Ha elektronikusan teszek fel kiegészítő tájékoztatáskérést, akkor azt is alá kell írni elektronikusan? Kinek kell aláírnia? A cégjegyzésre jogosultnak, vagy elég, ha az egyik kolléga elektronikus aláírásával írjuk alá az aláírt és beszkennelt dokumentumot? Esetleg a küldött e-mailt kell csak aláírni? Kérdésünk továbbá, hogy mi az az időbélyeg? Kell-e ezt használni?
Részlet a válaszából: […] ...alá az elektronikus dokumentumot. Alkalmazása minden esetben javasolt az elektronikus aláírás mellett, melyet a jogorvoslati fórum is köteles elektronikus formában...[…]
Tovább a válaszhoz Válaszadás: 2017. június 14.

Ajánlatkérői kötelezettségek elektronikus eljárásban

Kérdés: Tudomásuk szerint az idei évtől új rendelet szabályozza az elektronikus közbeszerzést. Melyik ez a szabály, és előír-e az ajánlatkérők vonatkozásában – az eljárásforma jellegére tekintettel – a Kbt.-ben szabályozottakhoz képest többletkötelezettségeket?
Részlet a válaszából: […] ...az is, hogy amennyiben az adott közbeszerzésieljárásban benyújtandó ajánlatok, igazolások, tanúsítványok és nyilatkozatokelektronikus formában nem állnak rendelkezésre, és egyéb sajátosságaik miatt arendelet 6. §-ának (1) bekezdésében...[…]
Tovább a válaszhoz Válaszadás: 2008. április 21.
Kapcsolódó címkék: