Meghatalmazás kezelése közbeszerzési eljárásokban

Kérdés: Hogyan jár el helyesen az ajánlattevő a meghatalmazással kapcsolatban? Papíralapon kap egy meghatalmazást a cégvezetőtől, melyet két tanúval aláírnak, és csatolja mellé a meghatalmazó és a meghatalmazott aláírási címpéldányát, és ezt csatolja az iratanyaghoz, vagy a meghatalmazást mind a meghatalmazó, mind a meghatalmazott elektronikus aláírással aláírja, és csak ezt a meghatalmazást csatolja az eljárás iratanyagához? Melyik megoldással van kevesebb probléma az EKR-eljárás során, illetve melyik forma szabályos a jogszabály szerint?
Részlet a válaszából: […] ...szerint.A fentiekben hivatkozott rendelkezés értelmében, ahol a törvény vagy a törvény felhatalmazása alapján megalkotott külön jogszabály alapján az ajánlatkérő a közbeszerzési eljárás során valamely dokumentum benyújtását írja elő, a dokumentum –...[…]
Tovább a válaszhoz Válaszadás: 2018. október 10.
Kapcsolódó címkék:    

Cégjogi szabályok alkalmazása a közbeszerzésben

Kérdés: Az egyéni vállalkozónak nincs aláírási címpéldánya. Miért kell arról rendelkezni a dokumentációban, hogy nem kell csatolnia az aláírási címpéldányt? Ehhez kapcsolódva nem lenne elvárható az ajánlatkérőktől az egységes gyakorlat a hatályos cégjogi előírások területén? Például elektronikus dokumentumok "kezelése", annak másolata tekintetében?
Részlet a válaszából: […] ...és végrehajtási rendeletei szabályoznak.A törvény 4. §-ának (8) bekezdése értelmében, ha apapíralapú dokumentumról külön jogszabályban meghatározott módon elektronikusmásolatot készítenek, a másolatot tartalmazó elektronikus dokumentumhoz isfűződnek...[…]
Tovább a válaszhoz Válaszadás: 2010. március 16.
Kapcsolódó címkék: