Meghatalmazás kezelése közbeszerzési eljárásokban

Kérdés: Hogyan jár el helyesen az ajánlattevő a meghatalmazással kapcsolatban? Papíralapon kap egy meghatalmazást a cégvezetőtől, melyet két tanúval aláírnak, és csatolja mellé a meghatalmazó és a meghatalmazott aláírási címpéldányát, és ezt csatolja az iratanyaghoz, vagy a meghatalmazást mind a meghatalmazó, mind a meghatalmazott elektronikus aláírással aláírja, és csak ezt a meghatalmazást csatolja az eljárás iratanyagához? Melyik megoldással van kevesebb probléma az EKR-eljárás során, illetve melyik forma szabályos a jogszabály szerint?
Részlet a válaszából: […] ...foglalt eset kivételével – nem követelheti meg elektronikus aláírás alkalmazását.Felmerül, hogy az aláírási címpéldányt, melyet közjegyző hitelesít, miért nem elektronikusan aláírt formában kell feltölteni az EKR-be. Ennek az az oka, hogy magát az...[…]
Tovább a válaszhoz Válaszadás: 2018. október 10.
Kapcsolódó címkék:    

Ajánlattevők érintettsége az e-közbeszerzésben

Kérdés: Az ajánlattevőket mennyiben érinti az e-közbeszerzés? (Kérem a vonatkozó előírások tételes felsorolását!)
Részlet a válaszából: […] ...Az eredetivagy hiteles másolati forma például nem készülhet el az eredeti okiratbeszkennelt változataként, ahhoz továbbra is szükséges a közjegyzőhitelesítése. Továbbá javasolt az aláírási címpéldány közjegyző általelektronikusan aláírt változatának benyújtása...[…]
Tovább a válaszhoz Válaszadás: 2010. március 16.
Kapcsolódó címkék: